niedziela, 2 czerwca 2013

Powitanie+zapowiedź :)

Witam Was bardzo gorąco! :)

Rozpoczynam w swoim życiu coś nowego. 'Otwieram' kolejny dział. Może właśnie to zmotywowało mnie w końcu do założenia bloga. Zabierałam się za to od dawna i zabrać się nie mogłam...

Najgorzej jest zacząć... Mam na imię Ewelina, od ponad 5 lat jestem szczęśliwie zakochana. Interesuję się kosmetykami, makijażem, modą. Uwielbiam chodzić po second hand'ach, tworzyć kolorowe wzorki na pazurkach :) Zamierzam dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami, nowościami, zdawać relacje z poszukiwań lumpeksowych.

Zdaję sobie sprawę, że mój blog wizualnie nie wygląda jeszcze za dobrze :) Jednak powolutku i na spokojnie będę dążyć do perfekcji. Wiele muszę się nauczyć...
To moja pierwsza notka, a wraz z nią postawiłam sobie pierwsze wyzwanie :)
Na wielu blogach widziałam akcje pt. 'piję wodę'. Postanowiłam więc sama się za to zabrać. Na pewno wyjdzie mi to na zdrówko! Codziennie przez 2 tygodnie planuje wypijać ok.3 litrów wody. Taka ilość nie będzie dla mnie problemem ponieważna na codzień duuużo piję :D Oczywicie odstawiam wszystkie napoje gazowane, soki słodzone i wszystkie inne wynalazki.
Po tych 2 tygodniach oczywiście zdam Wam relacje jak sobie poradziłam :)

A teraz uciekam szykować obiad, jak to w niedziele- standardowo rosół. Ziemniczki, cycki kury i sałata :)
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Ja też długo dążyłam do decyzji założenia bloga a teraz za miesiąc mój blog ma rok. Wygląd mojego bloga długo się zmieniał aż teraz jestem z niego zadowolona - Tobie z pewnością też się uda ! 3mam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  2. a i jeśli będziesz miała jakieś pytania lub problemy - pisz śmiało albo na moim blogu albo maila postaram się pomóc ;-)

    OdpowiedzUsuń