środa, 5 czerwca 2013

Pazurkowo ;)

Bardzo Was przepraszam za tą kilkudniową nieobecność, ale remontujemy się, mamy w domu jeden wielki sajgon! Wzieliśmy się za łazienkę, robimy wszystko od podstaw, nowa wanna kupiona, kibelek też. Będzie nawet duuuże lustro, a żebym codziennie mogła na siebie patrzeć, co może w końcu zmotywuje mnie do wzięcia się za siebie :D Jesteśmy jeszcze w trakcie poszukiwania 'idealnych płytek' :D Marzy nam się kolor jagodowy ;)
Nie mogę się doczekać kiedy wleze do nowej wanny, naleje mnóstwo wody, zrobię pianę i będę leże :D

Jednak mimo wszystko w całym tym zamieszaniu znalazłam oczywiście czas na pazurki. 
Miałam chęć na jakąś miętke... Połączyłam ją z przepiękną morską zielenią Lovely, zakupioną na Rossmannowej wyprzedaży :D 

Poniżej przedstawiam Wam efekty mojej szybkiej pracy:

 Lakierki, których użyłam:
VIPERA Bambini nr 51
Lovely GLOSS LIKE GEL nr 90
EVELINE 8w1 jako bazę ;)


Przy drugim zdjęciu aparat niestety nieco przekłamał kolor lakieru Lovely...


A właśnie! 3 dzień picia wody już za mną... I nawet słodycze odstawiłam, z czego jestem bardzo dumna :D Jest fajnie, przyjemnie się czuję :) Polecam wszystkim niepewnym! :)

Właśnie... Może któraś z Was również jest posiadaczką lakierów Lovely z serii Gloss like gel?:) Jak Wam sę podobają?

3 komentarze: